Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Katarina - 27 mars 2009 17:25

Sjusovar väder,...det är det idag!!!!


Morgonen började med att det lite oväntat hade kommit rätt mycket snö,.. blööt sådan... ja då vet ni hur hundarna såg ut efter morgonrundan, när mannen inte orkade ta på overallerna. Och självklart inte hann tina upp dom små liven från all kramsnöö som fastnat i pälsen.... suuck.


Nåja, efter en lång slappar morgon med hundarna (förutom torkningen av snöblöta hundar) så samlade jag ihop mig själv och traskade ner på byn. Fredag och sjusovar väder kräver "fredagsmyys"!!! Jag älskar skaldjur,... så det fick det bli, färska räkor, nykokt havskräfta, ett gott bröd, en god ost och så sallad till det. Det blir nog en skvätt vin till detta också.... och något gott till kaffet efteråt.


Nu är det bara att invänta finalen i Let's dance och fredagsmyyset,.....(skaldjuren alltså,...). Jag håller på Magnus, jag tycker det är en cool kille med båda fötterna på jorden. Dessutom är det helt otroligt att denna stoora kropp kan prestera såån bra dans.

 Go Magnus,... go Magnus!!!!


Skepp ohoj!!


 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards