Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Katarina - 15 mars 2009 15:51



Ett soligt Kungshamn,......


I dag har det varit en ljuvlig dag på många sätt.

Ätit frukost på balkongen i solen med mannen. Efteråt blev jag kvar med kaffe koppen och katten. Satt där njöt av värmen och en spinnande övergossig kisse, tills han hörde fåglar på taket och skulle försöka klättra upp dit till varje pris..... då blev matte nervös det var inte så vilsamt längre,... efter att ha plockat ner honom tre gånger på raken så blev han förpassad in i huset.


Åter igen blev det njutningsfullt,... med näsan i vädret började en telefonstund. Först ut blev Anna "Tassas" (Thally's Absolute Kaos) matte vi planerade lite utställningar. Sen var det Lenas tur, stämma av lite boende vid utställningar, lite snack om hundar, trimning och lite planerade trevligheter fram i höst. Och till sist pratade jag också med min Cocker- kompis Anne i Hamburgsund om samma trevligheter till hösten som med Lena.


 Ja,a ni förstår nog att det tog en stund i telefonen och nu är jag så där härligt "första solen rööd i fejan" fy sören lite ont faktiskt, vårsolen lika härlig som förrädisk,....... hummm.... men det gör ingenting för det ska bli fler sådana här härliga dagar den här veckan har dom lovat och då ska jag sitta där på min balkong över vår lilla entré och lapa kaffe o sol om vart annat och bara ha det så där bra.


Skepp ohoj!!    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards