Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Katarina - 12 mars 2009 16:01

Nya bebisar på G,...


Måste bara berätta att Irene (Kennel Futures Heartbeat) har ringt idag och berättade att Akita som är parad med Yoffie, är nu riktigt tjock. Hon har två veckor kvar till valpning och mår alldeles utmärkt trots sin vaggande gång. Puss på dig lilla gumman vi tänker på dig här må du tro.


Det glädjer mig oerhört och jag känner mig så lycklig för att det ska bli små Yoffie barn igen. Vi är såå förväntansfulla och nyfikna på vad det ska bli för något av den här kombinationen men,....... jag har sagt det förut och jag säger det igen,..... med den näpna och söta tiken och Yoffie som är så snygg och ståtlig,.... ja,a det bara måste blir små prinzar o prinzessor,.. förstås


Skepp ohoj från en blivande farmor!!

Av Katarina - 12 mars 2009 15:31

Någon måste det ju vara,....


som sitter och tänker hårt och intensivt på snööö,... för det vräker ner snö här igen f_n och sk_t säger jag bara. Det här vill inte jag,... jag skulle ju ha fin vår så vi kunde börja åka båt juu.


Så typiskt igår var det jättefint väder här solen riktigt värmde, städade lite på vår lilla tomt i krukor och så,  blev då så inspirerad av solen att jag bara var tvungen att gå ner till blomsteraffärer i backen där vi bor och köpa massor av påskliljor och sätta ut i alla krukor. Det blev ju självklart fint som attan,.... och nu dååå,... dom syns för tusan inte längre under all snööö......:((


Men jag är en obotlig optimist om jag får säga det själv,...... för imorgon lyser det guult på min lilla tomt igen,.....:)) för då har snön smält igen *LER*

(önsketänkande)


Skepp ohoj!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards