Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Katarina - 25 mars 2009 13:42


Sjuk,.....


Idag skulle jag åkt till Strömstad men någon ville annorlunda,..... vaknade av att jag hade kramper i magen. Jahaa, då var det dax igen,... det är gallan!!! Gallstens anfall!!!!....  Nu vet jag vad talesättet "spy gallan ur sig " innebär,... säger bara bläää häää!!!!.....


Jag vet att jag har en stor sten som har varit inaktiv (som det heter) och då gör man inget åt den. Nu i fredags kände jag av den rejält och var iväg akut till läkare och fick konstaterat att den fortfarande var inaktiv dvs. ej inflammerad,..... däremot har levern tagit stryk (hade dåliga levervärden) så det blev remiss till operation och det vet man ju,.... kan ju bli vilket århundrade som helst:(((     

Sååå tröttsamt!!!!


Det är ungefär varannan dag hälsa som gäller för mig nu som om man inte har nog förut.  Med en ny påse värktabletter är det ju bara att gilla läget och försöka göra det bästa av situationen ...... hej o hååå!!! det där lät,.. naja, vi får väl gör ett försök då.


Skepp ohoj



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards