Alla inlägg den 12 april 2009

Av Katarina - 12 april 2009 22:14


Dubbelt upp,......


Kan man då säga att det blev i dag, då först, Thally's Bee Blossa "Willma" var här och fick sin först trimning. Det gick jätte bra hon var såå duktig. Husse Peter som sköter pälsvården har gjort ett fantastiskt jobb,....... det är rena drömmen att få trimma en sådan väl förberedd hund, tack för det.....


För övrigt har familjen gjort ett riktigt bra jobb med henne, hon är en underbar hund, såå trevlig o goo. Henne ska vi få ha här, på sommarkollo  i 3veckor, när familjen åker till USA. Tänk vad vi är lyckligt lottade som har såå trevliga valpköpare. Tack snälla för den fina blomman.


Nu hoppas jag att ni fölåter mig,... för att jag glömde ta kort på lilla fröken Willma,.... jag ni vet, före o efter bilder,..... FYYY SKÄMS!!! på mig...... lovar att bättra mig.... det får bli kort i sommar.


Sen kom Yoffies och Lizas kurs-kompis, Beaglen Roxy på besök med sin husse och matte.

Kul tyckte Liza och så var det fullt ös o lek, dom fann verkligen varandra och hade jätte roligt.

Här kom jag iallafall ihåg kameran och fler bilder finns på hemsidan www.thallys.se . Tack så jättemycket för den goda chokladen.


Skepp ohoj!!

Roxy en sööt tjej, Lizas lek-kompis.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards