Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Katarina - 22 februari 2009 22:19

Snööö,...

Nu i helgen har jag varit i Gbg. på dsr. uppfödarutbildning med Carina Andersson-Rapp. Även denna gång hade jag sällskap med Anna (Tassas matte) och vi hade som vanligt jätte trevligt. Tänk vad roligt det är att få träffa lika sinnade och bara prata hund en hel dag. Carina som ger oss lagom med utmaningar och små "nötter " att knäcka.

Tack Carina för en genom trevlig dag, för din generositet och ditt kunnande!!


På vägen hem började det snöa och ju längre norr ut vi kom så tilltog det i styrka. Anna väl hemma och av släppt i Uddevalla,.. skönt tyckte hon säkert som hade suttit och hållit i sig krampaktigt när vi susade fram på motorvägen.

 Så fortsatte jag ut mot Kungshamn, nu började snöstormen på riktigt och det gick i 60km/tim på dom igen snöade småvägar. Samtidigt när jag körde in i K-hamn var det rätt mysigt,... nej jag menar nog såå fantastiskt vackert,... all denna snö i detta landskap i mot det mörka vinterhavet.


Väl hemma stormar jag in till mannen och ropar -: Visst är det fantastiskt vackert med såå mycket snöö,...

Svar -: Jo tjena!!,... kan du tycka!!! Där sitter mannen på golvet med hårblåsen i högsta hugg,.. tre dvärgar i en sjö-snö-pöl,.. och mindre road uppsyn.

Tjingeling-pling







Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards